Meny

 

Grattis! Du kan vara igång inom sju arbetsdagar.

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för att ta dig vidare.

Grattis! Du kan vara igång inom sju arbetsdagar.

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för att ta dig vidare.

Livechatt 08-22

Med livechatt måndag till söndag mellan 08.00 och 22.00 är din sajt, dina annonser och banners, dina formulär alltid bemannade med personer som kan hjälpa dina kunder. Bara ett klick bort får dina kunder direkt hjälp med sina vanligaste frågor och kunddialogen förankras.

Med livechatt 08-22 får du:

  • Chatt på webben, oavsett om det är en hemsida, annons, banner, formulär.
  • Chattsystem som endast kräver att du klistrar in ett script i den vanliga html-koden.
  • Grafisk utformning av chattknapp, chattfönster, med mera.
  • Möjlighet att med enkla regler ställa in när chatten är tillgänglig och visas.
  • Direkta instruktioner och processer för kunskapsöverföring till Onlines chattagenter som säkerställer att de får den kunskapsnivå som du kräver.

Prisexempel:

  • Chattjänst som är bemannad måndag till söndag mellan 08.00 – 22.00.
  • Kunskapsnivå för chattagenter: Medel, dvs att kunna hantera vanligt förekommande frågor direkt.
  • Genomsnittlig svarstid per månad inom 30 sekunder.
  • 100 chattar ingår
  • Pris: 6 900 kr

Kombinera med:

  • Säljare online: Sätt utbildade innesäljare online och låt dem arbeta med personer som visar köpsignaler. Pris som ovan samt provision per försäljning som genomförs.
  • Support 24/7: Många frågor behöver inte besvaras live. Bygg upp och presentera enkelt information på vanliga frågor. Låt kunden klicka sig fram till det svar hon söker men låt henne alltid ha möjlighet att när som helst chatta live om hon vill. Exempel pristillägg: 1975 kr inklusive 1000 automatiska interaktioner.
  • Kundtjänst 08-22: Kombinera chatten med andra kanaler som telefon, e-post och sociala media. Med Online kundservice som tillägg till Livechatt 08.00 – 22.00 får dina kunder möjlighet att nå dig via den kanal de vill. Och om du har en egen kundservice kan Online hjälpa dig med overflow, det vill säga hantera inkommande kundfrågor vid kraftiga toppar eller då du inte har möjlighet att svara. Prisexempel för kundservice som är bemannad måndag – söndag 08.00 – 22.00: Fast månadsavgift 9 900 kr, ersättning per minut som arbete sker med kunder, oavsett kanal, 9,90 kr.

Försäljning 08-22

Med livechatt måndag till söndag mellan 08.00 och 22.00 är din sajt, dina annonser och banners, dina formulär alltid bemannade med personer som kan hjälpa dina kunder. Bara ett klick bort får dina kunder direkt hjälp med sina vanligaste frågor och kunddialogen förankras.

Med livechatt 08-22 får du:

  • Chatt på webben, oavsett om det är en hemsida, annons, banner, formulär.
  • Chattsystem som endast kräver att du klistrar in ett script i den vanliga html-koden.
  • Grafisk utformning av chattknapp, chattfönster, med mera.
  • Möjlighet att med enkla regler ställa in när chatten är tillgänglig och visas.
  • Direkta instruktioner och processer för kunskapsöverföring till Onlines chattagenter som säkerställer att de får den kunskapsnivå som du kräver.

Prisexempel:

  • Chattjänst som är bemannad måndag till söndag mellan 08.00 – 22.00.
  • Kunskapsnivå för chattagenter: Medel, dvs att kunna hantera vanligt förekommande frågor direkt.
  • Genomsnittlig svarstid per månad inom 30 sekunder.
  • 100 chattar ingår
  • Pris: 6 900 kr

Kombinera med:

  • Säljare online: Sätt utbildade innesäljare online och låt dem arbeta med personer som visar köpsignaler. Pris som ovan samt provision per försäljning som genomförs.
  • Support 24/7: Många frågor behöver inte besvaras live. Bygg upp och presentera enkelt information på vanliga frågor. Låt kunden klicka sig fram till det svar hon söker men låt henne alltid ha möjlighet att när som helst chatta live om hon vill. Exempel pristillägg: 1975 kr inklusive 1000 automatiska interaktioner.
  • Kundtjänst 08-22: Kombinera chatten med andra kanaler som telefon, e-post och sociala media. Med Online kundservice som tillägg till Livechatt 08.00 – 22.00 får dina kunder möjlighet att nå dig via den kanal de vill. Och om du har en egen kundservice kan Online hjälpa dig med overflow, det vill säga hantera inkommande kundfrågor vid kraftiga toppar eller då du inte har möjlighet att svara. Prisexempel för kundservice som är bemannad måndag – söndag 08.00 – 22.00: Fast månadsavgift 9 900 kr, ersättning per minut som arbete sker med kunder, oavsett kanal, 9,90 kr.

Kundtjänst 08-22

Med livechatt måndag till söndag mellan 08.00 och 22.00 är din sajt, dina annonser och banners, dina formulär alltid bemannade med personer som kan hjälpa dina kunder. Bara ett klick bort får dina kunder direkt hjälp med sina vanligaste frågor och kunddialogen förankras.

Med livechatt 08-22 får du:

  • Chatt på webben, oavsett om det är en hemsida, annons, banner, formulär.
  • Chattsystem som endast kräver att du klistrar in ett script i den vanliga html-koden.
  • Grafisk utformning av chattknapp, chattfönster, med mera.
  • Möjlighet att med enkla regler ställa in när chatten är tillgänglig och visas.
  • Direkta instruktioner och processer för kunskapsöverföring till Onlines chattagenter som säkerställer att de får den kunskapsnivå som du kräver.

Prisexempel:

  • Chattjänst som är bemannad måndag till söndag mellan 08.00 – 22.00.
  • Kunskapsnivå för chattagenter: Medel, dvs att kunna hantera vanligt förekommande frågor direkt.
  • Genomsnittlig svarstid per månad inom 30 sekunder.
  • 100 chattar ingår
  • Pris: 6 900 kr

Kombinera med:

  • Säljare online: Sätt utbildade innesäljare online och låt dem arbeta med personer som visar köpsignaler. Pris som ovan samt provision per försäljning som genomförs.
  • Support 24/7: Många frågor behöver inte besvaras live. Bygg upp och presentera enkelt information på vanliga frågor. Låt kunden klicka sig fram till det svar hon söker men låt henne alltid ha möjlighet att när som helst chatta live om hon vill. Exempel pristillägg: 1975 kr inklusive 1000 automatiska interaktioner.
  • Kundtjänst 08-22: Kombinera chatten med andra kanaler som telefon, e-post och sociala media. Med Online kundservice som tillägg till Livechatt 08.00 – 22.00 får dina kunder möjlighet att nå dig via den kanal de vill. Och om du har en egen kundservice kan Online hjälpa dig med overflow, det vill säga hantera inkommande kundfrågor vid kraftiga toppar eller då du inte har möjlighet att svara. Prisexempel för kundservice som är bemannad måndag – söndag 08.00 – 22.00: Fast månadsavgift 9 900 kr, ersättning per minut som arbete sker med kunder, oavsett kanal, 9,90 kr.

Skapa leads 24/7

Att skapa leads på webben är enkelt. Det handlar bara om hur avancerat du vill göra det. Här är exempel på olika nivåer:

Nivå 1: Lägg in en knapp på din sajt eller banner som vid klick öppnar upp ett formulär i vilket kunden fyller i sina kontaktuppgifter. Prisexempel från Online: 500 ifyllda formulär per månad för 1500 kr.

Nivå 2: Låt knappen endast visas för de kunder som uppvisar ett speciellt beteende, till exempel på vilken del av din sajt de är, hur länge de har uppehållit sig, antal gånger de har besökt sidan. Prisexempel från Online: 500 ifyllda formulär per månad för 2000 kr vilket inkluderar 5 regler som gör det möjligt att ställa in för vem knappen ska visas.

Nivå 3: Presentera direkt unika erbjudanden för kunden direkt. Exempel: Kunden läser om en specifik produkt. Fäll ut ett erbjudande efter 30 sekunder där kunden får produkten samt ett tillbehör för 10 % rabatt. Genom klick kan kunden direkt ta del av erbjudandet. Prisexempel: 2000 presentationer per månad för 2600 kr.

Nivå 4: Använd en helautomatisk chattbot specialiserad på att förvandla intresserade besökare till intresserade köpare. Att skapa helautomatiska dialoger som upplevs som relevanta och professionella är idag enkelt om man gör det på rätt sätt och inte låtsas att det är en riktig människa som svarar. Låt oss visa! Prisexempel: 7000 kr per månad vilket inkluderar CRM-integration, onboarding, grafisk profil och utforming med mera.

Kombinera de olika nivåerna med Onlines övriga tjänster som till exempel Livechatt 08-22 eller Online kundservice.

Personliga meddelanden 24/7

Att skapa leads på webben är enkelt. Det handlar bara om hur avancerat du vill göra det. Här är exempel på olika nivåer:

Enkelt: Lägg in en knapp på din sajt eller banner som vid klick öppnar upp ett formulär i vilket kunden fyller i sina kontaktuppgifter. Prisexempel från Online: 500 ifyllda formulär per månad för 1500 kr.

Enklare: Låt knappen endast visas för de kunder som uppvisar ett speciellt beteende, till exempel på vilken del av din sajt de är, hur länge de har uppehållit sig, antal gånger de har besökt sidan. Prisexempel från Online: 500 ifyllda formulär per månad för 2000 kr vilket inkluderar 5 regler som gör det möjligt att ställa in för vem knappen ska visas.

Enkelt: Presentera direkt unika erbjudanden för kunden direkt. Exempel: Kunden läser om en specifik produkt. Fäll ut ett erbjudande efter 30 sekunder där kunden får produkten samt ett tillbehör för 10 % rabatt. Genom klick kan kunden direkt ta del av erbjudandet. Prisexempel: 2000 presentationer per månad för 2600 kr.

Ganska enkelt: Använd en helautomatisk chattbot specialiserad på att förvandla intresserade besökare till intresserade köpare. Att skapa helautomatiska dialoger som upplevs som relevanta och professionella är idag enkelt om man gör det på rätt sätt och inte låtsas att det är en riktig människa som svarar. Låt oss visa! Prisexempel: 7000 kr per månad vilket inkluderar CRM-integration, onboarding, grafisk profil och utforming med mera.

Kombinera de olika nivåerna med Onlines övriga tjänster som till exempel Livechatt 08-22 eller Online kundservice.

Banners/popups 24/7

Med Online kan dina digitala annonser få liv oavsett var på webben de presenteras. Det enda du behöver göra är att klistra in vårt script i html-koden för bannern och vips så kan kunder chatta och få direktkontakt med dig.

Kombinera med Livechatt 08-22, Skapa leads 24/7.

Bots 24/7

Använd en helautomatisk chattbotar som är specialiserad på att förvandla intresserade besökare till intresserade köpare eller som kan ge snabb och effektiv service till kunder som har enkla frågor. Att skapa helautomatiska dialoger som upplevs som relevanta och professionella är idag enkelt om man gör det på rätt sätt och inte låtsas att det är en riktig människa som svarar. Låt oss visa!

Prisexempel: 7000 kr per månad vilket inkluderar CRM-integration, onboarding, grafisk profil och utforming med mera.

Kombinera med Onlines övriga tjänster som till exempel Livechatt 08-22 eller Online kundservice.

Information direkt i mobilen

Underlätta dina kunders vardag och minska risken att de glömmer bort dig. Kommunicera med personliga textmeddelanden som syns och gör skillnad.

Du får
– Möjlighet att skräddarsy personliga textmeddelanden.
– API-integrationer mot bokningssystem, CRM, med flera.
– Möjlighet att lägga in variabler som namn, platser, datum, klockslag samt kundspecifik information.
– Stöd via sms, Whatsapp, Messenger

Passar perfekt för
– Information till kunder
– Påminnelser om kommande åtaganden

Kombinera med
– Möjlighet för kunden att svara på meddelandet.
– Tidsbokning: Gör det möjligt att boka och ändra tider

Prisexempel
– Fast avgift per månad: 998 kr
– Per sms á 160 tecken: 0,34 kr
– Obegränsat antal användare, kampanjer. Uppsägningstid en månad

 

Påminnelser bekvämt i mobilen

Med påminnelser direkt i mobilen kan du hjälpa dina kunder och samtidigt göra det enklare för dig själv. Informera om en kommande tidsbokning, att en faktura har förfallit, att du just nu har en kampanj eller bara skicka ett meddelande om att du uppskattar dem. Kombinera med andra tjänster från Online och få full effekt av att snabbt och effektivt nå dina kunder.

Du får
– Personliga meddelanden via SMS, Whatsapp eller Messenger
– Landningssida för betalningar
– API för integration och landningssidor.
– Möjlighet att betala via BG, PG, kontor eller kreditkort eller Swish.
– Signering via mobilt Bank-ID.

Passar perfekt för
– Skicka påminnelser på förfallna fakturor
– Evenemang som behöver en enkel betallösning

Prisexempel: Kontakta oss så berättar vi mer.

 

 

Tidsbokning direkt i mobilen

Underlätta dina kunders vardag och knyt dem närmare till dig. Ge förslag på tider och skapa en proaktiv dialog om att nyttja din service. Och passar inte tiden så ge kunden möjlighet att enkelt välja en annan  som passar genom smarta kalenderfunktioner.

Du får
– Möjlighet att skräddarsy personliga textmeddelanden.
– API-integrationer mot bokningssystem, CRM, med flera.
– Möjlighet att lägga in variabler som namn, platser, datum, klockslag samt kundspecifik information.
– Stöd via sms, Whatsapp, Messenger

Passar perfekt för
– Tidsbokning

Kombinera med
– Påminnelser om kommande åtaganden

Prisexempel
– Fast avgift per månad: 998 kr
– Per dialog: 4 kr
– Obegränsat antal användare, kampanjer. Uppsägningstid en månad
– Om sms används tillkommer 0,34 kr per sms á 160 tecken.

Försäljning i mobilen

Med erbjudanden direkt i mobilen ökar din försäljning genom att presentera personliga erbjudanden direkt för dina kunder. Kom närmare din kund och få full effekt av den digitala kanalens möjligheter att kombinera text, bild och interaktivitet.

Du får
– Möjlighet att skräddarsy personliga och interaktiva annonser.
– API-integrationer mot CRM-system, med flera.
– Möjlighet att lägga in kundspecifika variabler.
– Stöd via sms, Whatsapp, Messenger

Passar perfekt för
– Att kombinera med andra säljaktiviteter
– Att förlänga säljdialogen efter att en kund gjort en beställning.

Kombinera med
– Informationsmeddelanden
– Onlines tjänster Innesälj, Kundservice, Digitala Avtal
– Tidsbokning: Gör det möjligt att boka och ändra tider

Prisexempel
– Fast avgift per månad: 998 kr
– Per sms á 160 tecken: 0,34 kr
– Obegränsat antal användare, kampanjer. Uppsägningstid en månad

 

 

 

Kundundersökningar

Mät efter kundkontakt, fånga upp vid missnöje och undvik låga ratingbetyg.
Reagera, agera och skapa lojalitet.

Du får
– Möjlighet att genomföra NPS, CES, CSAT-undersökningar direkt i mobilen.
– Stöd via sms, Whatsapp, Messenger
– Möjlighet att skräddarsy undersökningarnas innehåll.
– API-integrationer mot CRM-system, med flera

Passar perfekt för
– Att få kunskap om kundupplevelsen
– Att reagera och agera på kunder som ger låga omdömen

Kombinera med
– Online Kundservice och Försäljning

Prisexempel
– Fast avgift 498 kr per månad
– Per utskickad dialog 0,95 kr
– Obegränsat antal användare
– Obegränsat antal användare
– Inga volymkrav, 1 månads uppsägningstid
– Vid användning av sms tillkommer 0,34 kr per sms á 160 tecken.