En butik utan service och säljare får inga kunder

Webben kan sälja mycket mer.
20 % ökad försäljning med mänsklig närvaro på sajt.

Vi suddar ut gränsen mellan service och försäljning
Alltid tillgång till FAQ oavsett var på sajt besökaren är.
Serviceutbildade säljare finns alltid redo att hjälpa till.

Utmaning!

Hur kan ett kundmöte skapas på webben som suddar ut gränserna mellan försäljning och kundservice med känslan av mänsklig närvaro?

Dynamisk FAQ ger alltid snabba svar

Oavsett var besökaren befinner sig följer den dynamiska FAQn med för att ge svar på enkla frågor som underlättar besöket.

Livechatt med butikssäljare

Ett team serviceutbildade säljare finns tillgängliga för att inom 20 sekunder ge besökare samma service som i en fysisk butik.

Effekt

Besökarna stannar längre på din sajt.

Syftet med besöket underlättas och uppfylls lättare.

Bra kundupplevelse driver försäljning och ökar kundlojaliteten.

Vi berättar gärna mer

Vårt erbjudande

Dynamisk FAQ och serviceutbildade säljare på din sajt 08.00 – 22.00 måndag till söndag.

Sudda ut gränsen mellan service och försäljning

Hjälp besökaren att intuitivt hitta information och kunskap. Ge full service med rätt information vid rätt tillfälle. Förvandla kundservice till ett sälj- och supportverktyg som alltid är tillhands för besökaren. Förena teknik och mänskliga egenskaper för att ge den kundupplevelse som alla vill ha: Enkel, relevant och trygg.

Personlig kontakt

Serviceutbildande säljare på din webb 08-22 alla dagar i veckan.

Självlärande FAQ

Låt kunden uttrycka sin egen fråga och få relevanta svar direkt utifrån tidigare erfarenhet från andra besökare.

Dynamisk widget

Utforma utseende och innehåll helt utifrån dina kunders behov.

Rapportering som utvecklar

Mät och se effekten för att utveckla innehåll och information.

SÄLJKONVERTERINGEN ÖKAR

20% ökad försäljning på sajter med mänsklig närvaro och intuitiv navigering.

Dynamisk FAQ

Besökaren stannar kvar längre på din sajt.

Hittar information lättare.
Snabbare svar på enkla frågor.
Personal tillgänglig att genom chatt hjälpa besökaren.

Livechatt

Alltid serviceutbildade säljare 08.00 – 22.00 måndag till söndag.

100 % får hjälp direkt inom 20 sekunder
50 % får hjälp direkt i chatten. Enklare och effektivare kundvård
50 % vidarebefordras till rätt avdelning hos för återkoppling när det passar er.
14 % konverterar vi till direkta leads åt era säljare.

FÖLJ ALLT I REALTID

Vi rapporterar hur dina kunder responderar och ger dig via tydliga och enkla dashboards resultaten från bot och livechatt.

Du har en personlig kontakt hos oss som arbetar med din widget och med dina butikssäljare.

Vår uppgift är att göra det enkelt för dina besökare och vi gör det genom ett nära samarbete med dig där vi tillsammans utvecklar kundupplevlesen.

AFFÄRSMODELL

Prismodell

• Startavgift för setup och utbildning.
• Fast månadsavgift för widget och bemanning
• Debitering per chattdialog
• Pilot 3 månader som kan avslutas när som helst.
• Därefter löpande avtal eller 12 månader för lägre pris.

Vad ingår i den fasta månadskostnaden?

•Dynamisk widget och FAQ
• Obegränsad användning av widget för dina kunder.
• Bemanning måndag till fredag, 08.00 – 22.00
• Serviceutbildade säljare som hjälper besökare med vanliga frågor och konverterar till direkta leads.
• Rapportering och statistik
• Möjlighet att koppla med API. Enkelt att integrera.
• Möjlighet att tanka ur data till anda CRM- BI-system.
• GDPR: Radera eller anonymisera data.
• Kostnadsfri konsultation för att komma igång.

INSIKTER

Insikter

WEBBEN KAN SÄLJA MYCKET MER

Webben kan sälja mycket mer! 20 % ökad försäljning med mänsklig närvaro på sajt. Du går in i en affär och ett butiksbiträde tittar upp och ler mot dig. Kanske…
Insikter

ONLINE FÅR TRYGG KUNDKONTAKT 2021

VI ERHÅLLER ÅTERIGEN TRYGG KUNDKONTAKT 2021 Vi är stolta och glada över att återigen erhålla branschföreningen Kontaktas kvalitetsutmärkelse Trygg Kundkontakt som är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att…
Insikter

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER – RESULTAT AV KUNDNÖJDHETSUNDERSÖKNINGEN HÖSTEN 2020 Ett stort tack till alla våra kunder som tog sig tid att hjälpa oss! Genom att delta i vår…
Insikter

VI VÄXER I UK

Online växer i UK. Bokslutsåret 19/20 visade en omsättningsökning på 16 % för vår brittiska del av verksamheten med ett kraftig och stabilt reslutat. Nu fortsätter vi att växa! Fastighetsmarknaden…
Insikter

SÅ BOKAR VI BRA MÖTEN FÖR REVISIONSFIRMOR

Vi hjälpte en internationell revisionsbyrå på den svenska marknaden att boka riktigt värdefulla möten Utmaning Att boka försäljningsmöten är tidskrävande. För en organisation som vår kund – en internationell revisionsbyrå…
Boka möten för revisorer
Insikter

OM KUNDLOJALITET OCH FÖRSÄLJNING I LÅGKONJUNKTUR

Minskad försäljning, förlorade kunder och att inte attrahera nya får snabbt fatala konsekvenser, speciellt i en lågkonjunktur. Förutsättningar och formler som varit framgångsrika under högkonjunkturen upphör att gälla. Många företag…
Insikter

ÄR DU BEREDD PÅ NÄSTA KRIS HOS DIG?

Kriser du inte har erfarenhet av har du svårt att ta på allvar. Covid-19 visade att det osannolika kan inträffa. På några få veckor förändrades samhället av en sjukdom behandling…
Meny