Hållbar försäljning skapar värdefulla och lojala kunder

Vi säljer dina varor på ett sätt som gör att kundens förväntningar infrias och lägger samtidigt grunden för ett långvarigt kundförhållande.

Tillgänglighet, erbjudande och värde

Skapa värde för dina kunder genom att vara tillgänglig i rätt kanal, med rätt erbjudande och vid rätt tillfälle. Bara genom att vara relevant utifrån dina kunders perspektiv så kommer de att lyssna på och köpa ditt erbjudande. Vi hjälper dig att nå dit.

Sälj hållbart

Kunder som upplever att kundlöftet håller blir lojala. Säljare som i sin jakt på nya kunder lovar mer än vad erbjudandet kan hålla eller som övertalar kunder som saknar behov orsakar bara onödiga kostnader och bidrar till en dålig kundupplevelse.

Boka ditt möte med oss här!

Det enklaste sättet att få reda på om vi är leverantören du letar efter är att boka ett möte med oss.

Öka din försäljning till nya och befintliga kunder

Med hjälp av oss får du tillgång till de plattformar och säljare som ökar din försäljning utan att du själv behöver stå för säljorganisationen. Kontakta oss för att bygga ihop den lösning du behöver.

Vårt erbjudande

Privatpersoner (B2C) och företag (B2B)

Kallbearbetning, leadskonvertering, merförsäljning

Säljare som månar om kvalitet.

I alla kanaler, på nordiska språk.

SÅ SKAPAR VI EN KOSTNADEFFEKTIV FÖRSÄLJNING

VAR RELEVANT OCH VISA VÄRDE FÖR KUNDEN

Oavsett i vilken kanal du säljer i förväntar sig kunden att bägge du håller professionell dialog som är relevant, saklig och visar respekt för den andres intressen och tid. Onlines innesäljare är tränade att vara uthålliga för att i varje kontakt hålla en hög nivå som hjälper kunden att ta beslut.

Vår metodik utgår från vad säljaren ska kunna utföra precis lika mycket vad som inte ska utföra. En innesäljare ska fånga intresse, etablera kontakt för att kunna genomföra en försäljning direkt. En dialog behöver upplevas som relevant och effektiv då detta leder till högre avslut och en bra kundupplevelse av ditt varumärke.

HA RÄTT PERSONLIGHET

En duktig innesäljare är envis, uthållig, och relationsskapande. Hen ska inte se motgångar som nederlag och ger inte upp när kunder tackar nej till att prata eller tackar nej till erbjudanden. Innesäljaren drivs av att lyckas långsiktigt genom att bygga upp sitt nätverk, komma framåt i dialogerna för att nå ett avslut och få en kick av dessa framgångar.

Innesäljaren kan på kort tid nå många potentiella kunder och i dessa samtal både arbeta med mötesbokning och direktförsäljning, oavsett om det är mot företag eller privatpersoner. Och använder du Online får du på köpet effektiva system och metoder som bidrar till en ökad orderingång.

TÄNK LÅNGSIKTIGT

Försäljning är dyrt och riskerar att bli en kostsam affär för köparen om kunderna inte blir lojala. Online förstår detta och vet att våra uppdragsgivare mäter vår prestation bland annat utifrån detta nyckeltal. Det är därför vi månar om att våra säljare inte översäljer. Vi har under årens lopp levererat kunder som är nöjda och fortsätter att köpa våra uppdragsgivares varor.

Vi gör våra säljare delaktiga i hela värdekedjan och låter dem förstå vikten av att förankra ett beslut hos kunden samt ta ansvar för den kundrelation som säljaren skapar genom sitt arbete. Behöver du säljare som levererar bra och trogna kunder? Hör av dig till oss. Behöver du bara en massa kunder som kanske inte blir så nöjda. Hör inte av dig.

ALLTID FULL KOLL PÅ VAD SOM HÄNDER

Vi rapporterar hur dina kunder responderar och ger dig via tydliga och enkla dashboards med de nyckeltal och resultat du behöver för fortsatt försäljningsutveckling .

Du har en personlig kontakt hos oss som arbetar med ditt uppdrag och dina säljare.

Vår uppgift är att utveckla din försäljning för att både nå en högre försäljningskonvertering och bidra till en god kundlojalitet.

Meny