Hållbar Teknik

Hållbar Teknik utför golvrenovering med teknik som är skonsam för klimat och miljö samt ger ett beständigt och hållbart golv i både offentliga såväl som privata miljöer.
Online har sedan 2021 stöttat Hållbar Teknik att komma i kontakt med kommuner och regioner för att boka möten. Under två år har över 500 möten bokats med en genomsnittlig mötesbokningsfrekvens på nära 1,0 möten per timme. Vilka är framgångsfaktorerna?
1. Hållbar har haft en tydlig uppfattning om vilka beslutsfattare inom kommunerna och regionerna som borde vara intresserade av deras produkt.

2. Onlines mötesbokare representerar Hållbar Teknik har fått en gedigen kunskap om företagets erbjudande och produkt.

3. Samarbetet mellan Hållbar Teknik och Online har utvecklat personliga relationer mellan företagens medarbetare. På så sätt har utveckling av argumentation, tillvägagångssätt och lojalitet bidragit till en hög konverteringsandel.

Funderar du själv på hur du med aktiv och uppsökande försäljning kan nå ut till fler potentiella kunder? Hör av dig så kan vi resonera om hur vi eventuellt kan hjälpa dig.

Balansen mellan effektivitet och mänsklig äkthet

Balansen mellan effektivitet och mänsklig äkthet När artificiell intelligens (AI) allt mer finns i vårt dagliga liv väcks frågor om autenticitet och värdet av mänsklig kontakt. Vi har i många…

Outsourcing av kundtjänst: Att skydda dina data

Att skydda din data vid outsourcing av kundtjänst Outsourcing av kundtjänst är mer än bara en kostnadsbesparande strategi. Business Process Outsourcing (BPO)-leverantörer erbjuder specialistkompetens, toppmodern teknik och tillgång till talanger…

Nyckelaspekter av GDPR för svenska företag

Vad innbär GDPR för svenska företag Som svensk företagsledare är det avgörande att förstå EU:s dataskyddsförordning (GDPR) om du hanterar data från EU-medborgare. Till skillnad från det lapptäcke av delstatsspecifika…

Att frigöra AI:s fulla potential inom kundservice

Att frigöra AI:s fulla potential inom kundservice Artificiell intelligens (AI) förknippas ofta med chatbottar. Många chatbottar når fortfarande inte upp till förväntningarna. De är bristfälligt tränade och kan sakna integration…

Vilka alternativ finns för att skala upp kundtjänst?

Vilka är alternativen när kundtjänst behöver skalas upp? Hur säkerställer man att kundtjänst kan hänga med i företagets tillväxt och samtidigt förbättra den övergripande kundupplevelsen? Hur kan man kostnadseffektivt skala…
samarbete på jobbet

Medarbetarundersökning 2024

Medarbetarundersökning 2024: En framgångsrik balans mellan nuvarande styrkor och framtidens möjligheter Vår årliga medarbetarundersökning, genomförd mellan den 23 april och 12 maj med en svarsfrekvens på 74% och 107 svarande…
Händer som håller planta i jord mot svart bakgrund

Del 1: Hur kan kundservice minska koldioxidutsläpp?

Del 1: Hur kan kundservice minska koldioxidutsläpp? För många kunder är miljö- och klimatfrågan viktig. Det innebär en möjlighet för företag att visa samma engagemang och genom det öka försäljningen…
A sign that says "Awesome" with an arrow in one direction and "Less Awesome" in another direction. Symbolic of customer survey (kundundersökning) feedback giving you "direction".

De 10 Mest Effektiva Typerna av Kundundersökningar

De 10 Mest Effektiva Typerna av Kundundersökningar Det finns inget bättre sätt att förstå hur ditt företag uppfattas än genom dina kunders ögon. Kundundersökningar spelar en avgörande roll för att…
keyboard_arrow_up