Med vår mötesbokning träffar du dina framtida kunder

Vi bokar värdefulla möten för flera olika branscher. Hör av dig för att ta första steget mot att komma närmare de du vill träffa.

Vi skapar intresse för att träffa dig

När vi pratar med en potentiell kund gör vi ingen behovsanalys för att motivera varför de ska träffa dig. Vi går rakt på sak och presenterar tre orsaker till varför ett möte med dig är värdefullt. Vi väcker nyfikenhet och viljan att få veta mer.

Varför ska du låta oss sköta din mötesbokning?

För att vi månar om att ge dig bra besök samtidigt som vi är effektiva. Vi vet att du i slutändan värderar oss utifrån hur du upplever kunden på besöket. Upplever du en kund som är genuint intresserad av att träffa dig kommer du fortsätta att köpa våra tjänster – annars kommer du inte det.

Boka ett möte med oss!

Varför inte inleda vårt samarbete
med ett bokat möte?

Vi hjälper dig att komma ut på nya affärer.

Mötesbokning är tidskrävande och svårt. För att lyckas måste du vara envis, uthållig, relationsskapande, orädd, och en god lyssnare. Samtidigt är det en avgörande del i att skapa nya affärer – och det kan vi hjälpa dig med.

SÅ HÄR ARBETAR VI MED MÖTESBOKNING

FÖRBEREDELSER

1. Innan vi börjar går vi tillsammans igenom uppdraget, vilka förväntningar ni har, utestående frågor med mera, vilket resulterar i ett avtal mellan oss.

2. Utifrån USP:ar och vilka branscher och kunder ni riktar er till författar vi ett manus som ni godkänner. Tillsammans med de som ska arbeta med ert uppdrag går vi igenom projektet och belyser vanliga frågeställningar som kan förekomma från dina potentiella kunder.

3. Ni ger oss tillgång till prospekts att kontakta via CRM-system eller listor (via SFTP). Har ni inte tillgång till egna prospektlistor så kan vi hjälpa er med selektering och inköp.

GENOMFÖRANDE

4. Vi är bra på att navigera de företag vi vill boka möten med och vet hur vi förenklar beslutet att tacka ja eller nej till ett möte. Det är samma mötesbokare som arbetar med uppdraget.

5. Vid bokning skickas bekräftelse till kunden samt information till dig. Allt detta skräddarsys givetvis efter behov. För vissa uppdragsgivare har vi tillgång till deras kalender, för andra har vi scheman vi fyller i, och så vidare.

6. Om du vill finns möjligheten att skicka ett personligt påminnelse-SMS till kunden, exempelvis 24 timmar innan mötet.

LÖPANDE RAPPORTERING

7. Du får tillgång till löpande rapportering av nyckeltal 24/7 genom vår webbportal.

8. Enligt överenskommelse men förslagsvis veckovis har vi ett gemensamt avstämningsmöte där vi tittar på nyckeltal och er upplevelse av mötena, samt planerar för framtiden. Självfallet kan ni alltid kontakta oss löpande, men det är bra att ha en fast punkt kontinuerligt.

9. Innan du går vidare kanske du vill veta vad våra kunder tycker om oss som leverantör? Här kan du läsa mer om hur nöjda de är.

ENKEL AFFÄRSMODELL

Vi gör din mötesbokning enkel för dig.

Sannolikheten att du fortsätter köpa vår tjänst ökar om du upplever mötena vi bokar som värdefulla. Därför förbereder vi dina kunder på att du kommer och ser till att de visar ett genuint intresse för dig och ditt erbjudande.

Vi är öppna för alla olika ersättningsmodeller men rekommenderar en fast debitering per timme. Då debiterar vi detsamma oavsett hur många möten vi bokar under en timme.

På så sätt tvingar vi aldrig fram möten för att vår statistik ska se bra ut. Istället månar vi om att de möten vi bokar ger dig goda förutsättningar för lyckade affärer.

Du förbinder dig däremot aldrig att köpa ett visst antal timmar, och du kan avbryta när du vill, oavsett orsak.

INSIKTER

Insikter

WEBBEN KAN SÄLJA MYCKET MER

Webben kan sälja mycket mer! 20 % ökad försäljning med mänsklig närvaro på sajt. Du går in i en affär och ett butiksbiträde tittar upp och ler mot dig. Kanske…
Insikter

ONLINE FÅR TRYGG KUNDKONTAKT 2021

VI ERHÅLLER ÅTERIGEN TRYGG KUNDKONTAKT 2021 Vi är stolta och glada över att återigen erhålla branschföreningen Kontaktas kvalitetsutmärkelse Trygg Kundkontakt som är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att…
Insikter

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER – RESULTAT AV KUNDNÖJDHETSUNDERSÖKNINGEN HÖSTEN 2020 Ett stort tack till alla våra kunder som tog sig tid att hjälpa oss! Genom att delta i vår…
Insikter

VI VÄXER I UK

Online växer i UK. Bokslutsåret 19/20 visade en omsättningsökning på 16 % för vår brittiska del av verksamheten med ett kraftig och stabilt reslutat. Nu fortsätter vi att växa! Fastighetsmarknaden…
Insikter

SÅ BOKAR VI BRA MÖTEN FÖR REVISIONSFIRMOR

Vi hjälpte en internationell revisionsbyrå på den svenska marknaden att boka riktigt värdefulla möten Utmaning Att boka försäljningsmöten är tidskrävande. För en organisation som vår kund – en internationell revisionsbyrå…
Boka möten för revisorer
Insikter

OM KUNDLOJALITET OCH FÖRSÄLJNING I LÅGKONJUNKTUR

Minskad försäljning, förlorade kunder och att inte attrahera nya får snabbt fatala konsekvenser, speciellt i en lågkonjunktur. Förutsättningar och formler som varit framgångsrika under högkonjunkturen upphör att gälla. Många företag…
Insikter

ÄR DU BEREDD PÅ NÄSTA KRIS HOS DIG?

Kriser du inte har erfarenhet av har du svårt att ta på allvar. Covid-19 visade att det osannolika kan inträffa. På några få veckor förändrades samhället av en sjukdom behandling…
Meny