Med vår mötesbokning träffar du dina framtida kunder

Vi bokar värdefulla möten för flera olika branscher. Hör av dig för att ta första steget att komma närmare de du vill träffa.

Vi skapar intresse för att träffa dig

När vi pratar med en potentiell kund gör vi ingen behovsanalys för att motivera varför de ska träffa dig. Vi går rakt på sak och presenterar tre orsaker till varför ett möte med dig är värdefullt. Vi väcker nyfikenhet och viljan att få veta mer.

Varför ska du låta oss sköta din mötesbokning?

För att vi månar om att ge dig bra besök samtidigt som vi är effektiva. Vi vet att du i slutändan värderar oss utifrån hur du upplever kunden på besöket. Upplever du en kund som är genuint intresserad av att träffa dig kommer du fortsätta att köpa våra tjänster – annars kommer du inte det.

Boka ett möte med oss!

Träffa oss (digitalt eller fysiskt) så berättar vi mer.

Vi hjälper dig att komma ut på nya affärer.

Mötesbokning är tidskrävande och svårt. För att lyckas måste du vara envis, uthållig, relationsskapande, orädd, och en god lyssnare. Samtidigt är det en avgörande del i att skapa nya affärer – och det kan vi hjälpa dig med.

Branscher vi bokar möten till

REVISION

TECHBOLAG

UNDERHÅLLSFIRMOR

MÄKLARE

ADVOKATBYRÅER

BETALPLATTFORMAR

SÅ HÄR ARBETAR VI

Vi bokar möten åt företag inom ett flertal olika branscher. Revision, juridik, tech, fastighetsmäklare med flera. I genomsnitt bokar vi 0,5-1,0 möten per timme. Vi bokar möten med privatpersoner och åt personer på alla nivåer inom ett företag. Från VD och nedåt.

Vi skapar nyfikenhet av att träffa er. För detta behöver vi tre argument till varför ett möte med er är intressant utifrån den potentielle kundens perspektiv samt en kortfattad företagspresentation. Ur detta tar vi fram ett material som ni godkänner och som vi använder i samtalen.

Det är alltid samma personer som arbetar för er. Vi vill att ni har direktkontakt med de som utför samtalen för att kunna finslipa argumentation och utveckla ett samarbete i vilket nyckeltal har möjlighet att ständigt förbättras.

Vi bokar mötena i era kalendrar eller på det sätt ni önskar.

Vi förstår att du utvärderar oss utifrån hur du upplever kunden när du kommer till mötet. Vi bokar hellre ett möte för lite än ett onödigt för mycket då vi vet att detta bidrar till att du fortsätter anlita oss över tid.

ENKEL AFFÄRSMODELL

Vi gör din mötesbokning enkel för dig.

Sannolikheten att du fortsätter köpa vår tjänst ökar om du upplever mötena vi bokar som värdefulla. Därför förbereder vi dina kunder på att du kommer och ser till att de visar ett genuint intresse för dig och ditt erbjudande.

Vi är öppna för alla olika ersättningsmodeller men rekommenderar en fast debitering per timme vid inledningen av ett samarbete. Då debiterar vi detsamma oavsett hur många möten vi bokar under en timme. När vår relation har vuxit sig stark finns det en trygghet för oss båda att diskutera en ersättning per bokat möte. På så sätt tvingar vi aldrig fram möten för att vår statistik ska se bra ut. Istället månar vi om att de möten vi bokar ger dig goda förutsättningar för lyckade affärer.

Du förbinder dig aldrig att köpa ett visst antal timmar, och du kan avbryta när du vill, oavsett orsak.

Innan du går vidare kanske du vill veta vad våra kunder tycker om oss som leverantör? Här kan du läsa mer om hur nöjda de är.

INSIKTER

Insikter

ONLINE FÅR TRYGG KUNDKONTAKT 2022

VI ERHÅLLER ÅTERIGEN TRYGG KUNDKONTAKT 2022 Vi är stolta och glada över att återigen erhålla branschföreningen Kontaktas kvalitetsutmärkelse Trygg Kundkontakt som är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att…
Insikter

WEBBEN KAN SÄLJA MYCKET MER

Webben kan sälja mycket mer! 20 % ökad försäljning med mänsklig närvaro på sajt. Du går in i en affär och ett butiksbiträde tittar upp och ler mot dig. Kanske…
Insikter

ONLINE FÅR TRYGG KUNDKONTAKT 2021

VI ERHÅLLER ÅTERIGEN TRYGG KUNDKONTAKT 2021 Vi är stolta och glada över att återigen erhålla branschföreningen Kontaktas kvalitetsutmärkelse Trygg Kundkontakt som är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att…
Insikter

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER – RESULTAT AV KUNDNÖJDHETSUNDERSÖKNINGEN HÖSTEN 2020 Ett stort tack till alla våra kunder som tog sig tid att hjälpa oss! Genom att delta i vår…
Insikter

VI VÄXER I UK

Online växer i UK. Bokslutsåret 19/20 visade en omsättningsökning på 16 % för vår brittiska del av verksamheten med ett kraftig och stabilt reslutat. Nu fortsätter vi att växa! Fastighetsmarknaden…
Insikter

SÅ BOKAR VI BRA MÖTEN FÖR REVISIONSFIRMOR

Vi hjälpte en internationell revisionsbyrå på den svenska marknaden att boka riktigt värdefulla möten Utmaning Att boka försäljningsmöten är tidskrävande. För en organisation som vår kund – en internationell revisionsbyrå…
Boka möten för revisorer
Insikter

OM KUNDLOJALITET OCH FÖRSÄLJNING I LÅGKONJUNKTUR

Minskad försäljning, förlorade kunder och att inte attrahera nya får snabbt fatala konsekvenser, speciellt i en lågkonjunktur. Förutsättningar och formler som varit framgångsrika under högkonjunkturen upphör att gälla. Många företag…
Insikter

ÄR DU BEREDD PÅ NÄSTA KRIS HOS DIG?

Kriser du inte har erfarenhet av har du svårt att ta på allvar. Covid-19 visade att det osannolika kan inträffa. På några få veckor förändrades samhället av en sjukdom behandling…