Kundservice är att skapa personliga och enkla relationer

Vi skapar en kundserviceupplevelse som ökar din försäljning genom kundlojalitet och direkt merförsäljning. 

Närvaro och tillgänglighet

Var tillgänglig i rätt kanal vid rätt tillfälle utifrån vilka behov dina kunder har att få rätt information.

Teknik och människor

Använd botar och FAQ för enkla frågor. Använd människor för personlig service. Förena de bägge för att skapa en interaktion med dina kunder som de upplever relevant, enkel och omhändertagande.

BOKA ETT MÖTE MED OSS!

Låt oss berätta
vad vi kan
göra för er.

Förstärk din kundservice

Vi har alla moduler som krävs för att öka kundupplevelsen och minska kundservicekostnaden. Kontakta oss för att bygga ihop den lösning du behöver.

Vårt erbjudande

Plattformar, kunskapsdatabaser, integrerade med dina system.

Botar och serviceutbildade säljare.

Tillgängliga 08.00 – 22.00 måndag till söndag.

I alla kanaler, på nordiska språk.

TRE FAKTORER FÖR EN EFFEKTIV KUNDSERVICEUPPLEVELSE

GÖR DET ENKELT FÖR KUNDEN

Som i alla relationer så skapas lojalitet av att förväntningar infrias och att löften uppfylls. Skapa en sådan relation med dina kunder. Att snabbt vara tillgänglig och vara närvarande är viktigt. Minst lika viktigt är att vara förutseende och engagerad. Vi hjälper dig att både vara snabb och att bygga en kundupplevelse utifrån kundens förväntningar.

HJÄLP KUNDEN FRAMÅT

Vi har under 25 år byggt upp en enkel och värdefull metodik som hjälper kunden framåt. Vi identifierar, bekräftar och informerar samt ställer frågor som kan användas oavsett bransch och oavsett produkt eller tjänst. Resultat? Vi kan representera ditt företag och varumärke med samma höga kundupplevelse som du själv hade gjort.

VAR LYHÖRD FÖR KUNDEN

Vi vet att alla kunder är unika. Mät hur dina kunder söker information, vad de vill tala direkt med dig om, hur nöjda de är med dig som leverantör. Använd de värdefulla insikterna att bygga bort irritationsmoment, göra det enkelt att hitta information, och använd samtal mellan människor till att förstärka ditt varumärke och försäljning.

ALLTID FULL KOLL PÅ VAD SOM HÄNDER

Vi rapporterar hur dina kunder responderar och ger dig via tydliga och enkla dashboards resultaten på servicenivåer i olika kanaler och vad vi talar med kunderna om. Vi visar vad hantering av olika frågor kostar vilket ger dig beslutsunderlag för förbättringsåtgärder.

Du har en personlig kontakt hos oss som arbetar med din widget och med dina butikssäljare.

Vår uppgift är att göra det enkelt för dina kunder, minska den genomsnittliga kostnaden per kundkontakt och utveckla kundupplevelsen. Vi gör det genom ett nära samarbete med dig.

Meny