Med vår hjälp får du en partner som bryr sig om dig och dina kunder

Vi skapar värdefulla dialoger med dina kunder via telefon, mejl, chatt, bot eller sociala medier. Hör av dig för att diskutera extern kundservice och hur vi kan hjälpa just dig. 

Vi tar hand om din kundservice

Vi månar om att ta hand om dina kunder precis som om de vore våra egna och hjälper dig utveckla din affär med personliga relationer och stor tillgänglighet. 08.00 – 22.00 alla dagar hjälper vi dina kunder via telefon, mejl eller chatt på det språk dina kunder föredrar.

Förena teknik och människor

Enkla ärenden kan lösas enkelt med självservice och FAQ. Mer personlig service kräver människor. När du kombinerar teknik och människor bidrar du till en interaktion med dina kunder som upplevs relevant, enkel och omhändertagande.

Vill du veta mer?

Hör av dig så berättar vi hur vi kan hjälpa dig.

Sänk dina kostnader och förstärk kundupplevelsen

Med nästan 30 års erfarenhet är vi specialister på att ta hand om kunder på ett effektivt, långsiktigt och lönsamt sätt samtidigt som vi ökar kvalitén. Med rätt tekniska lösningar och välutbildade agenter kan vi hjälpa dig på rätt sätt. Vi strävar inte efter att vara en extern kundservice utan vill bli en partner som tillsammans med dig utvecklar din kundresa.

SÅ HÄR ARBETAR VI

ENKELT

Som i alla relationer skapas lojalitet av att förväntningar infrias och löften uppfylls. Vi skapar sådana relationer med dina kunder. Att snabbt vara tillgänglig och närvarande är viktigt. Minst lika viktigt är att vara förutseende och engagerad. Vi hjälper dig att vara snabb och samtidigt bygga en kundupplevelse utifrån kundens förväntningar.

FRAMÅT

Vi har under snart 30 år byggt upp en enkel och värdefull metodik som hjälper kunden framåt. Vi identifierar, bekräftar och informerar samt ställer frågor som kan användas oavsett bransch och oavsett produkt eller tjänst. Resultatet? Att vi kan representera ditt företag och varumärke med samma höga kundupplevelse som du själv hade gjort.

LYHÖRT

Alla kunder är unika. Vi hjälper dig mäta hur dina kunder söker information, vad de vill prata direkt med dig om och hur nöjda de är med dig som leverantör. Dessa värdefulla insikter kan du använda för att bygga bort irritationsmoment och göra det enkelt att hitta information, medan dialogerna förstärker ditt varumärke och bidrar till ökad försäljning.

ALLTID FULL KOLL PÅ VAD SOM HÄNDER

Vi rapporterar via tydliga och enkla dashboards hur dina kunder svarar och ger dig resultaten på servicenivåer i olika kanaler samt information om vad vi pratar med kunderna om. Vi visar också vad hantering av olika frågor kostar, vilket ger dig beslutsunderlag för förbättringsåtgärder.

Du har en personlig kontakt hos oss som arbetar med din widget och dina agenter.

Vår uppgift är att göra det enkelt för dina kunder, minska den genomsnittliga kostnaden per kundkontakt, och utveckla kundupplevelsen. Vi gör det genom ett nära samarbete med dig.

INSIKTER

Insikter

WEBBEN KAN SÄLJA MYCKET MER

Webben kan sälja mycket mer! 20 % ökad försäljning med mänsklig närvaro på sajt. Du går in i en affär och ett butiksbiträde tittar upp och ler mot dig. Kanske…
Insikter

ONLINE FÅR TRYGG KUNDKONTAKT 2021

VI ERHÅLLER ÅTERIGEN TRYGG KUNDKONTAKT 2021 Vi är stolta och glada över att återigen erhålla branschföreningen Kontaktas kvalitetsutmärkelse Trygg Kundkontakt som är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att…
Insikter

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER

SÅ NÖJDA ÄR VÅRA KUNDER – RESULTAT AV KUNDNÖJDHETSUNDERSÖKNINGEN HÖSTEN 2020 Ett stort tack till alla våra kunder som tog sig tid att hjälpa oss! Genom att delta i vår…
Insikter

VI VÄXER I UK

Online växer i UK. Bokslutsåret 19/20 visade en omsättningsökning på 16 % för vår brittiska del av verksamheten med ett kraftig och stabilt reslutat. Nu fortsätter vi att växa! Fastighetsmarknaden…
Insikter

SÅ BOKAR VI BRA MÖTEN FÖR REVISIONSFIRMOR

Vi hjälpte en internationell revisionsbyrå på den svenska marknaden att boka riktigt värdefulla möten Utmaning Att boka försäljningsmöten är tidskrävande. För en organisation som vår kund – en internationell revisionsbyrå…
Boka möten för revisorer
Insikter

OM KUNDLOJALITET OCH FÖRSÄLJNING I LÅGKONJUNKTUR

Minskad försäljning, förlorade kunder och att inte attrahera nya får snabbt fatala konsekvenser, speciellt i en lågkonjunktur. Förutsättningar och formler som varit framgångsrika under högkonjunkturen upphör att gälla. Många företag…
Kundservice

Så byggde vi upp Frendis kundservice

På tre månader startade elbolaget Frendi sin verksamhet. Frendi var ett pilotprojekt hos e.on med syftet att undersöka om ett elhandelsbolag kunde sättas upp på mycket kort tid och med…
Insikter

ÄR DU BEREDD PÅ NÄSTA KRIS HOS DIG?

Kriser du inte har erfarenhet av har du svårt att ta på allvar. Covid-19 visade att det osannolika kan inträffa. På några få veckor förändrades samhället av en sjukdom behandling…
Aktuellt

AIG OUTSOURCAR SIN B2C-KUNDSERVICE TILL ONLINE

Vi är glada och stolta över att vårt tioåriga samarbete med AIG Sverige fördjupas ytterligare. Online arbetar med försäkringsförmedling av AIGs konsumentförsäkringar. Från och med juni 2018 hanterar Online även…
Aktuellt

GDPR: DETTA BEHÖVER DINA TELEFONFÖRSÄLJARE

GDPR har ökat medvetenheten hos konsumenter om hur företag hanterar personuppgifter. Kunskapen om vilka rättigheter man har som konsument har ökat vilket påverkar arbetet hos de personer som direkt utför…
Aktuellt

GDPR: TIPS FÖR KUNDSUPPORT

Avsikten med EU-regleringen GDPR är att förstärka den enskilda personens  kontroll över sina personuppgifter. På företag och organisationer som hanterar personuppgifter ställs höga krav på hur hanteringen ska gå till.…
Meny