Direkt feedback

Med Tellmenow får du direkt veta hur dina kunder upplever din service.

Kom nära din kunds upplevelse

Ställ en enkel fråga så får du veta dina kunders spontana tankar om dig och din service.

40%

Besvarar en fråga från Tellmenow

2 min

tar det i genomsnitt innan kund svarat

Det är enkelt – kom igång direkt

Inga flashiga funktioner, inget komplicerat. Rent, snyggt, enkelt och kraftfullt. Tellmenow är byggt så att du omgående förstår hur du skapar och skickar ut dina kundfrågor.

Vill du veta mer?

Fråga!

Utveckla!

Bekräfta!

Skapa undersökningar

Lägg upp obegränsat antal NPS-, CSAT- eller CES-undersökningar.

Ta del av resultat

per undersökning, ackumulerat eller per användare/area/site.

Få insikter

över dina kunders åsikter, i realtid och över tid.

Tips!

Agera direkt! Använd Tellmenow för att fånga kunder som uttrycker kritik och vänd dem!

Visa upp för dina medarbetare och kollegor vad era kunder verkligen tycker!

Affärsmodell

Obegränsat antal användare, obegränsat antal utskick, inga volymkrav

En debitering per utskickad enkät.
En fast avgift per månad.
Inga övriga avgifter för löpande användning av verktyget.
Löpande avtal med en månads uppsägningstid.

Om Signmenow

Signmenow är en friktionsfri helhetslösning för dig som tecknar digitala avtal med dina kunder, vill erbjuda återkommande betalningar smidigt och följa upp dina kundrelationer med kundundersökningar. I ett enda smidigt flöde. Genom att göra just det kan Signmenow öka konverteringen, höja kundupplevelsen och förlänga kundlivstiden.

Tre moduler i ett verktyg

Signering

Skapa det digitala avtal kunden ska signera och anpassa efter din varumärkesprofil. Koppla till ditt erbjudande och skicka ut i samband med att kunden beställer. Följ i realtid hur avtal signeras och skickas vidare till ditt kundsystem. Följ upp ej påskrivna med påminnelser eller ta direkt kontakt med kund.

Betalning

Erbjud kunder som bekräftat sitt avtal att i samma flöde välja mellan olika betalningsalternativ som e-faktura, autogiro och kortbetalning för att fullfölja affären. Erbjud kunden de alternativ som du vill ska finnas möjliga och förstärk redan från början din kundrelation.

Feedback

Följ upp dina kundrelationer med undersökningar via SMS. Lägg upp obegränsat antal NPS-, CSAT- eller CES-undersökningar och se utvecklingen och detaljerad statistik live.  Kunder tycker gärna till, ofta svarar 40%, på undersökningar via SMS-fråga. Hitta förbättringsmöjligheter som ger ökad försäljning, lojalitet och kundlivstid.

INSIKTER

Insikter

ÄR DU BEREDD PÅ NÄSTA KRIS HOS DIG?

Kriser du inte har erfarenhet av har du svårt att ta på allvar. Covid-19 visade att det osannolika kan inträffa. På några få veckor förändrades samhället av en sjukdom behandling…