Med TellMeNow™ når du dina kunder direkt i mobilen.

40 % svarar på undersökningar från Tellmenow. Boka demo för att ta steget att komma närmare vad dina kunder verkligen tycker.

Efter kontakt skickar TellMeNow ut en fråga (NPS/CES/CSAT).

Missnöjda kunder får en relevant följdfråga.

Kunder med allvarlig kritik bör kontaktas snarast.

Flexibla undersökningar

Lägg upp obegränsat antal NPS-, CSAT- eller CES-undersökningar.

Tydlig data

Välj själv hur statistiken ska presenteras och på vilka enheter den ska delas upp på.

Kundnöjdhet

Mät hur nöjda dina kunder är och om de skulle rekommendera dig innan någon annan gör det.

Livestatistik

Se betygsutvecklingen och detaljerad statistik live.

Uppföljning

Följ upp betyg med följdfråga och få veta ännu mer!

Personlig kontakt

Alltid personlig kontakt hos oss som hjälper dig med verktyget.

RESULTAT & DATA

SE RESULTAT

per undersökning i realtid och över tid, ackumulerat eller per användare/area/site.

BEHÖRIGHETER

ger chef eller medarbetare olika tillgång till resultat.

FÅ DIREKT KUNSKAP

om vad dina kunder tycker.

UPPFÖLJNING DIREKT

till kunds telefonnummer.

DATA EXPORTERAS

via API eller Excel.

FÖLJ ALLT I REALTID

TellMeNow rapporterar i realtid hur dina kunder responderar och ger dig via tydliga och enkla dasboards resultaten från varje aktivitet.

Dashboards för NPS, CES, CSAT-undersökningar samt utfall av informations-SMS.

Möjlighet att filtrera över tid, över enskilda enheter

Redovisning av fritexter på individnivå.

Du kan dessutom integrera TellMeNow med andra system genom enkla API-anslutningar.

Vilka värden skapas?

 Få mer kunskap över vad som kan förbättras för ökad kundupplevelse.

Koppla data från Tellmenow med annan kunddata och få djupare insikt om kundresan.

Direkt återkoppling gör TellMeNow till ett verktyg för utveckling och coachning av enskilda medarbetare.

Fånga upp missnöjda kunder och vänd dem innan de byter ut dig.

Affärsmodell

Vad ingår i den fasta månadskostnaden?

Obegränsat antal användare & undersökningar

4 olika former av SMS: CSAT, CES, NPS och informationssms

Fullt dynamiska meddelanden och betygsskalor

Automatisk uppföljningsfråga vid svar under/över gräns

Fritextsvar från kund

Interaktiv dashboard med filtrering på datum, undersökning och användare

Möjlighet att koppla upp med API – enkelt att integrera

Skicka i bulk eller singel

Möjlighet att tanka ur data till andra CRM- BI-system

GDPR: Radera eller anonymisera data

Kostnadsfri konsultation för att komma igång

Meny