Funderar du på hur du ska nå fler kunder?
Är du expert på din produkt men inte på försäljning?
Är det viktigt för dig att öka kundnöjdhet och kundlojalitet?
Insikter
Vi stöttar företag med tjänster inom marknadsföring, försäljning och service som bidrar till fler och förankrade kundrelationer. Nu och över tid.
Funderar du på hur du ska nå fler kunder?
Är du expert på din produkt men inte på försäljning?
Är det viktigt för dig att öka kundnöjdhet och kundlojalitet?
Insikter
Vi stöttar företag med tjänster inom marknadsföring, försäljning och service som bidrar till fler och förankrade kundrelationer. Nu och över tid.
Balansen mellan effektivitet och mänsklig äkthet När artificiell intelligens (AI) allt mer finns i vårt dagliga liv väcks frågor om autenticitet och värdet av mänsklig kontakt. Vi har i många…
Att skydda din data vid outsourcing av kundtjänst Outsourcing av kundtjänst är mer än bara en kostnadsbesparande strategi. Business Process Outsourcing (BPO)-leverantörer erbjuder specialistkompetens, toppmodern teknik och tillgång till talanger…
Vad innbär GDPR för svenska företag Som svensk företagsledare är det avgörande att förstå EU:s dataskyddsförordning (GDPR) om du hanterar data från EU-medborgare. Till skillnad från det lapptäcke av delstatsspecifika…
Öka kundservicen: Nyckeltal för operativ succé Många företag finner sig fastna i ett nät av ineffektivitet och höga kostnader som bidrar till att man missar ofta målet med att nå…
Att frigöra AI:s hela potential inom kundservice I kundservicevärldeb förknippas artificiell intelligens (AI) ofta med chatbottar. Trots snabba utveckling når många chatbottar fortfarande inte upp till förväntningarna. De är bristfälligt…
Så förstärker du dina kundtjänstmedarbetare på din outsourcingfirma I outsourcingvärlden är det ingen lätt uppgift att skapa ett team av självständiga, ansvarsfulla och proaktiva kundtjänstmedarbetare som med hjärtat har tagit…
En guide för att hitta kostnadsbesparingar genom strategisk outsourcing Tänk om du över en natt kunde sänka kostnader och öka effektiviteten i din kundservice. Operativ effektivitet och kostnadseffektivitet är mer…
Vilka är de viktigaste indikatorerna på att det är dags att outsourca kundtjänst? Att avgöra när och om det är dags att outsourca kundtjänst är svårt. Beslutet kan avsevärt påverka…
Vilka är alternativen när kundtjänst behöver skalas upp? Hur säkerställer man att kundtjänst kan hänga med i företagets tillväxt och samtidigt förbättra den övergripande kundupplevelsen? Hur kan man kostnadseffektivt skala…
Tipsen för dig som leder ett outsourcat kundserviceteam För en köpare av outsourcad kundservice som vill leda teamet effektivt, finns det flera viktiga råd att överväga. Här är några av…
Hur förenar man ett outsourcat team med in-house teamet? Att få ett outsourcat team att samverka med ditt interna team och vice versa kan vara en svår uppgift. Kulturella skillnader,…
De viktigaste punkterna vid övergång till outsourcing Att outsourca kan kännas som att ge sig ut på en okänd väg. Med rätt övergångsplan blir resan både smidig och framgångsrik. Här…
Medarbetarundersökning 2024: En framgångsrik balans mellan nuvarande styrkor och framtidens möjligheter Vår årliga medarbetarundersökning, genomförd mellan den 23 april och 12 maj med en svarsfrekvens på 74% och 107 svarande…
Effektivisera kundservice: Nyckelstrategier för minskade kostnader och förbättrad kundnöjdhet Kundservice är inte längre en kostnadspost utan en tillgång i konkurrensen om kunderna. Företag kan stå inför utmaningar som ineffektivitet, höga…
Del 3: Hur skapar man en hållbar arbetsmiljö i kundservice? För många kunder är miljö- och klimatfrågan viktig. Det är en möjlighet för företag att visa samma engagemang för att…
Del 2: Hur kan inkluderande kunddialoger öka hållbarheten? För många kunder är miljö- och klimatfrågan viktig. Det är en möjlighet för företag att visa samma engagemang för att öka försäljningen…
Del 1: Hur kan kundservice minska koldioxidutsläpp? För många kunder är miljö- och klimatfrågan viktig. Det innebär en möjlighet för företag att visa samma engagemang och genom det öka försäljningen…
En guide till kundupplevelse: Din väg till affärstillväxt I dagens konkurrensutsatta affärsmiljö är en fantastisk kundupplevelse (CX) inte bara önskvärd utan avgörande. Ett företag som framgångsrikt konsekvent ger en positiv…
De 10 Mest Effektiva Typerna av Kundundersökningar Det finns inget bättre sätt att förstå hur ditt företag uppfattas än genom dina kunders ögon. Kundundersökningar spelar en avgörande roll för att…
Effektiv leadskvalificering och mötesbokning: Nyckeln till framgångsrik B2B-försäljning Som erfaren leverantör av outsourcingtjänster inom telesales och mötesbokning erbjuder vi skräddarsydda lösningar för att hjälpa ditt företag att nå sina försäljningsmål…
Emotionell Intelligens och AI: Framtiden för Kundservice 2024 Nyckeln till en sömlös upplevelse ligger i att hitta den rätta balansen mellan digital och mänsklig kundservice.” – Hospitality Insights, EHL Under…
Vägen till starkare kunderelationer och ökad tillväxt Att betrakta kundservice som en avgörande strategisk tillgång är idag en vedertagen sanning som odlar kundlojalitet och driver försäljning. Hur omvandlas denna förståelse…
Från kundsupport till kundframgång För inte så länge sedan sågs kundsupport som en oundviklig utgiftspost, en reaktiv funktion som sällan associerades med ordet “strategisk”. Idag har perspektivet skiftat markant. I…
Kundservice med AI-driven prognostisering: En investering i precision och lönsamhet Beslutsfattare med djupgående förståelse för företaget vet att varje aspekt av verksamheten, inte minst kundservicen, ständigt måste utvecklas för att…
Balansen mellan effektivitet och mänsklig äkthet När artificiell intelligens (AI) allt mer finns i vårt dagliga liv väcks frågor om autenticitet och värdet av mänsklig kontakt. Vi har i många…
Att skydda din data vid outsourcing av kundtjänst Outsourcing av kundtjänst är mer än bara en kostnadsbesparande strategi. Business Process Outsourcing (BPO)-leverantörer erbjuder specialistkompetens, toppmodern teknik och tillgång till talanger…
Vad innbär GDPR för svenska företag Som svensk företagsledare är det avgörande att förstå EU:s dataskyddsförordning (GDPR) om du hanterar data från EU-medborgare. Till skillnad från det lapptäcke av delstatsspecifika…
Öka kundservicen: Nyckeltal för operativ succé Många företag finner sig fastna i ett nät av ineffektivitet och höga kostnader som bidrar till att man missar ofta målet med att nå…
Att frigöra AI:s hela potential inom kundservice I kundservicevärldeb förknippas artificiell intelligens (AI) ofta med chatbottar. Trots snabba utveckling når många chatbottar fortfarande inte upp till förväntningarna. De är bristfälligt…
Så förstärker du dina kundtjänstmedarbetare på din outsourcingfirma I outsourcingvärlden är det ingen lätt uppgift att skapa ett team av självständiga, ansvarsfulla och proaktiva kundtjänstmedarbetare som med hjärtat har tagit…
En guide för att hitta kostnadsbesparingar genom strategisk outsourcing Tänk om du över en natt kunde sänka kostnader och öka effektiviteten i din kundservice. Operativ effektivitet och kostnadseffektivitet är mer…
Vilka är de viktigaste indikatorerna på att det är dags att outsourca kundtjänst? Att avgöra när och om det är dags att outsourca kundtjänst är svårt. Beslutet kan avsevärt påverka…
Vilka är alternativen när kundtjänst behöver skalas upp? Hur säkerställer man att kundtjänst kan hänga med i företagets tillväxt och samtidigt förbättra den övergripande kundupplevelsen? Hur kan man kostnadseffektivt skala…
Tipsen för dig som leder ett outsourcat kundserviceteam För en köpare av outsourcad kundservice som vill leda teamet effektivt, finns det flera viktiga råd att överväga. Här är några av…
Hur förenar man ett outsourcat team med in-house teamet? Att få ett outsourcat team att samverka med ditt interna team och vice versa kan vara en svår uppgift. Kulturella skillnader,…
De viktigaste punkterna vid övergång till outsourcing Att outsourca kan kännas som att ge sig ut på en okänd väg. Med rätt övergångsplan blir resan både smidig och framgångsrik. Här…
Medarbetarundersökning 2024: En framgångsrik balans mellan nuvarande styrkor och framtidens möjligheter Vår årliga medarbetarundersökning, genomförd mellan den 23 april och 12 maj med en svarsfrekvens på 74% och 107 svarande…
Effektivisera kundservice: Nyckelstrategier för minskade kostnader och förbättrad kundnöjdhet Kundservice är inte längre en kostnadspost utan en tillgång i konkurrensen om kunderna. Företag kan stå inför utmaningar som ineffektivitet, höga…
Del 3: Hur skapar man en hållbar arbetsmiljö i kundservice? För många kunder är miljö- och klimatfrågan viktig. Det är en möjlighet för företag att visa samma engagemang för att…
Del 2: Hur kan inkluderande kunddialoger öka hållbarheten? För många kunder är miljö- och klimatfrågan viktig. Det är en möjlighet för företag att visa samma engagemang för att öka försäljningen…
Del 1: Hur kan kundservice minska koldioxidutsläpp? För många kunder är miljö- och klimatfrågan viktig. Det innebär en möjlighet för företag att visa samma engagemang och genom det öka försäljningen…
En guide till kundupplevelse: Din väg till affärstillväxt I dagens konkurrensutsatta affärsmiljö är en fantastisk kundupplevelse (CX) inte bara önskvärd utan avgörande. Ett företag som framgångsrikt konsekvent ger en positiv…
De 10 Mest Effektiva Typerna av Kundundersökningar Det finns inget bättre sätt att förstå hur ditt företag uppfattas än genom dina kunders ögon. Kundundersökningar spelar en avgörande roll för att…
Effektiv leadskvalificering och mötesbokning: Nyckeln till framgångsrik B2B-försäljning Som erfaren leverantör av outsourcingtjänster inom telesales och mötesbokning erbjuder vi skräddarsydda lösningar för att hjälpa ditt företag att nå sina försäljningsmål…
Emotionell Intelligens och AI: Framtiden för Kundservice 2024 Nyckeln till en sömlös upplevelse ligger i att hitta den rätta balansen mellan digital och mänsklig kundservice.” – Hospitality Insights, EHL Under…
Vägen till starkare kunderelationer och ökad tillväxt Att betrakta kundservice som en avgörande strategisk tillgång är idag en vedertagen sanning som odlar kundlojalitet och driver försäljning. Hur omvandlas denna förståelse…
Från kundsupport till kundframgång För inte så länge sedan sågs kundsupport som en oundviklig utgiftspost, en reaktiv funktion som sällan associerades med ordet “strategisk”. Idag har perspektivet skiftat markant. I…
Kundservice med AI-driven prognostisering: En investering i precision och lönsamhet Beslutsfattare med djupgående förståelse för företaget vet att varje aspekt av verksamheten, inte minst kundservicen, ständigt måste utvecklas för att…
Emotionell intelligens (EQ) – och vad det har med kundservice att göra När det gäller att outsourca kundservice är det lätt att fastna i små detaljer i jakten på det…
Tre framgångsfaktorer – därför väljer våra medarbetare att stanna Vi på Online är väldigt stolta över att vi ligger i topp vad gäller anställningstid. Men varför väljer så många att…
10 TIPS FÖR DIG SOM VILL OUTSOURCA KUNDSERVICE Outsourcing av kundservice, eller att outsourca kundtjänst, är idag en kritisk komponent i företagsstrategier på den globala marknaden. Med potentiella fördelar som…
Så nöjda är våra kunder – resultat av kundnöjdhetsundersökningen hösten 2022 Vår årliga kundnöjdhetsundersökning visar att 60 % av våra uppdragsgivare ger NPS-betyg 9 eller 10. Det är framförallt vår…
Tre framgångsfaktorer – därför väljer våra medarbetare att stanna Vi på Online är väldigt stolta över att vi ligger i topp vad gäller anställningstid. Men varför väljer så många att…
Bortom CV:t – om rekrytering med mänskligt fokus Mycket har hänt här på Online vad gäller rekrytering de senaste åren. Dels har vi lärt oss ett och annat vad gäller…
Bra samarbeten börjar med ett möte. Ange dina uppgifter så kontaktar vi dig och bokar vårt första möte.
10000
4000
400
320
Kostnader kr
Räkneexemplet utgår från att 40% svarar på fråga 1 (genomsnittlig svarasfrekvens för TellMeNow 2020), 10% får fråga 2 varav 80% svarar (källa enligt ovan).
Bra samarbeten börjar med ett möte. Ange dina uppgifter så kontaktar vi dig och bokar vårt första möte som förhoppningsvis blir inledningen på din nya karriär!